سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزهای نو

نشستم پای کامپیوتر دارم وب خوانی میکنم.

طاها داره بازی میکنه . رفته سراغ موبایل اسباب بازیش. موبایلش ازهموناست که فکرکنم توی همه ی خونه هایی که بچه هست یکیش هست.یاطریش ضعیف شده و به زور صداش در میاد.

میاد سراغم.میگیردش دم گوشم و میگه: مامان!گوش کن ببین صداش چه جوری شده!

هم زمان یکی از دکمه هاشو فشار میده.نمیدونم چیجوری( انگار که همین حالا باطری گذاشته باشه توش،) صداش بشدت بلند میشه.احساس میکنم پرده ی گوشم در شرف پاره شدنه.

بادستم گوشیش رو پس میزنم  .از دستش میافته رو زمین و درش در میاد.

 با ناراحتی میگه :ببیییییییییییین درش کَند.

منم با ناراحتی میگم :خب ،گوش منم کر شد .حالا اشکالی نداره،بده برات درستش کنم.

یه نگاهی به موبایلش میکنه و بعد با خوشحالی میگه :نه !من میخوام بِدَم بابا درستش کنه!

من تو دلم از خنده ریسه میرم .

پ.ن

آخه آقای همسرِ عزیز  تو کار تعمیرات موبایل هستند و  گل پسر میخواست کار رو به کاردانش بسپره.


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/31ساعت 3:35 عصر توسط منصوره سادات نظرات ( ) |

 چند ماهیه که وبلاگ میخونم.بیشتر هم وبلاگ بر و بچه های فامیل رو میخونم .قبلاوبلاگ خواهر شوهرم یه بخشی داشت که وبلاگ های سادات رو تو اون قسمت لینک کرده بود.از اونجا خیلی ها رو میخوندم.ولی کمتر میشد نظر بذارم،دلیل خاصی هم نداشت .تا اینکه تصمیم گرفتم خودم هم به جمع وبلاگ نویسا اضافه بشم . بعد دیدم با اینکه چیزی ننوشتم ولی هر روز میام ببینم کسی نظر نذاشته؟ اونجا بود که فهمیدم برای همه مهمه که خواننده هاشون براشون نظر بذارن .تصمیم گرفتم منم این کار رو انجام بدم .رفتم برای چند تا از خانم ها بعد از خوندن مطالبشون نظر گذاشتم .خودم حس خوبی پیدا کردم . بعد دیدم که اونا هم به وبلاگ من اومدن و برام نظر گذاشتن .خیلی خوشحال شدم . بیشتر از این خوشحال شدم که خیلی وقت بود که اونا رو ندیده بودم و اینجوری از اونا با خبر میشم .به نظرم ما اگه نمیتونیم تو دنیای واقعی با هم در ارتباط باشیم و همدیگه رو ببینیم میتونیم تو این محیط مجازی صله ارحام رو به جا بیاریم ،از حال  و احوال همدیگه جویا بشیم ،نظرات همدیگه رو بدونیم و چیزی که نظر منو جلب کرده اینه که اینجا آدما خیلی راحت تر به هم محبت میکنن و حرفی رو که شاید رودررو ،روشون نمیشه به هم بگن ،راحتتر بیان میکنن.از هم تعریف میکنن بدون اینکه غرورمانعشون بشه .چیزی که کمتر توی ارتباط مستقیم اتفاق می افته .و این خیلی خوبه .باعث میشه دلامون به هم نزدیک بشه و وقتی همدیگه رو میبینیم احساس کنیم خیلی به هم نزدیکتریم.این رو تجربه کردم خیلی شیرینه.
به هر حال من اینجا از دیدن همه ی آشنایان و احیانا غیر آشنایان خوشحال میشم و بهشون خیر مقدم میگم.
این عید بزرگ مبعث رسول الله رو هم به همه ی مسلمونا تبریک میگم.


نوشته شده در شنبه 89/4/19ساعت 2:28 عصر توسط منصوره سادات نظرات ( ) |

قلب ام ،اِشراف نیافت هرگز

که در سینه ی که می تپد

اما_

همزاد مرا می شناخت ،

بی درنگ و در همه جا


نوشته شده در جمعه 89/4/11ساعت 5:27 عصر توسط منصوره سادات نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin